سالت رایپ ویپز تنباکو کاستارد شکلات تلخ | Ripe Vapes VCT Noir ,

menuordersearch
unistoore.ir
قبلی
سالت رایپ ویپز تنباکو کاستارد شکلات تلخ | Ripe Vapes VCT Noir
بعدی

سالت رایپ ویپز تنباکو کاستارد شکلات تلخ | Ripe Vapes VCT Noir

(0)
(0)

نباکو کاستارد شکلات تلخ

سالت رایپ ویپز تنباکو کاستارد شکلات تلخ | Ripe Vapes VCT Noir
رنگ و مدل کالا
نباکو کاستارد شکلات تلخ
تعداد
+
_
عدد
530,000 تومان
به زودی
حجم : 30 میلی لیتر باتل : پلاستیک نوک تیز میزان نیکوتین : قابل انتخاب پایه طعم : تنباکویی-دسری طعم : تنباکو، کاستارد وانیلی و شکلات تلخ مقدار وی جی(گلیسیرین گیاهی) : 50% مقدار پی جی(گلیسیرین خوراکی) : 50% کشور سازنده : آمریکا کمپانی سازنده : رایپ ویپز

مشخصات :

ترکیبی جذاب و ملایم از طعم تلخ تنباکو به همراه شیرینی خامه است که با رایحه دل‌انگیز وانیل و شکلات تلخ تکمیل شده است را می‌توانید در سالت نیکوتین رایپ ویپز وی سی تی نویر با ما تجربه کنید.

همان گونه که می‌دانید درصد نیکوتین در سالت نیکوتین‌ها به نسبت جویس‌های معمولی بسیار بالاتر است. این محصولات در طعم‌های متنوعی تولید می‌شود. یکی از طعم‌های پرطرف‌دار در بازار طعم تنباکویی است. در این نوع سالت‌ها اغلب تلخی تنباکو با شیرینی خاصی نظیر کاستارد، آب‌نبات، کیک، خامه، وانیل کمتر و ملایم‌تر می‌شود و ترکیبی دلپذیر را ایجاد می‌کنند و ترکیبی دلپذیر را ایجاد می‌کنند. از همین رو به دلیل علاقه بسیاری از ویپرها کمپانی‌های مطرح در این صنعت تولید این نوع سالت نیکوتین را جزء اولویت‌های خود قرار داده‌اند. برند آمریکایی رایت ویپز نیز با تولید سالت نیکوتین تنباکو وانیل شکلات تلخ توانسته طرف‌داران خود را شگفت‌زده کند و به یکی از پرچم‌داران عرصه تبدیل شود. این محصول که از ترکیب طعم تلخ تنباکو به همراه شیرینی خامه با رایحه دل‌انگیز وانیل و شکلات تلخ ساخته شده است، توانسته لذت کام‌گیری و ویپینگ را در افراد دوچندان کند.

ویژگی های محصول :

حجم بطری

30 میلی لیتر

نیکوتین

30 میلی گرم, 50 میلی گرم

دسته بندی طعم

طعم‌های تنباکویی و سیگار, طعم‌های دسری

جزئیات طعم

تنباکو, خامه, شکلات, وانیل

محتویات

PG:50% – VG:50%

برند

رایپ ویپز – Ripe Vapes

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

aparatgooglefacebooktwiteryou
logo

دفتر مرکزی :فارس.فسا.خیابان امام.مجمع تجاری کوثر.زیرزمین.لاین اول.پلاک77