سالت رایپ ویپز تنباکو | Ripe Vapes San Juan ,

menuordersearch
unistoore.ir
قبلی
سالت رایپ ویپز تنباکو | Ripe Vapes San Juan
بعدی

سالت رایپ ویپز تنباکو | Ripe Vapes San Juan

(0)
(0)

نیکوتین50

سالت رایپ ویپز تنباکو | Ripe Vapes San Juan
رنگ و مدل کالا
نیکوتین30
نیکوتین50
تعداد
+
_
عدد
509,000 تومان
530,000 تومان
موجود
پر شده در ظرف های سر سوزنی برای سهولت در استفاده تولید شده در نیکوتین های ۳۰ و ۵۰ میلی گرم ( بسته به موجودی فروشگاه ) ظرفیت ۳۰ میلی لیتر درصد پی جی : ۵۰ ٪ درصد وی جی : ۵۰ ٪ تولید شده در کمپانی رایپ ویپز تولید شده در کشور آمریکا

مشخصات :

سالت نیکوتین رایپ ویپز سن جوان، یکی از محبوب ترین سالت های تنباکویی موجود در بازار است که با ترکیبی از تنباکوی خالص و قوی ساخته شده است. شما میتوانید این نیکوتین سالت های ۳۰ میلی لیتری را، در درصد نیکوتین های ۳۰ و ۵۰ میلی گرم ( بسته به موجودی فروشگاه ) خریداری کنید.

 

سالت نیکوتین رایپ ویپز سن جوان، از سری طعم های تنباکویی است که در آن از تنباکوی قوی تر و خالص استفاده شده. با اولین کام از این سالت نیکوتین بر روی پاد سیستم خود، میتوانید طعمی بی نظیر از برگ تنباکوی خشک شده را در دهان خود حس کنید، و احساس می‌کنید که در جنگلی پر از برگ های مختلف تنباکو هستید. با مصرف این سالت، احساس آرامش به شما دست می‌دهد و کم کم استرس و خستگی از بدن شما خارج می‌شود.

همانطور که خواندید، تنباکوی به کار رفته در این نیکوتین سالت، قوی و خالص است و شما از هر ثانیه از ویپینگ خود لذت خواهید برد. هنگام بازدم، زدگی ناچیزی را در گلوی خود احساس می‌کنید که برای افراد سیگاری بسیار دلچسب است. تنباکوی به کار رفته در سالت نیکوتین رایپ ویپز سن جوان، مانند دیگر نیکوتین سالت هایی که قبلا استفاده کرده اید نخواهد بود، بلکه طعمی بسیار دلچسب را تجربه خواهید کرد.

ویژگی های محصول :

حجم بطری

30 میلی لیتر

نیکوتین

20میلی گرم, 30 میلی گرم, 50 میلی گرم

جزئیات طعم

تنباکو

دسته بندی طعم

طعم‌های تنباکویی و سیگار

محتویات

PG:50% – VG:50%

برند

رایپ ویپز – Ripe Vapes

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

aparatgooglefacebooktwiteryou
logo

دفتر مرکزی :فارس.فسا.خیابان امام.مجمع تجاری کوثر.زیرزمین.لاین اول.پلاک77