سالت نستی توت‌فرنگی کیوی | Nasty Podmate Strawberry & Kiwi ,

menuordersearch
unistoore.ir
قبلی
سالت نستی توت‌فرنگی کیوی | Nasty Podmate Strawberry & Kiwi
بعدی

سالت نستی توت‌فرنگی کیوی | Nasty Podmate Strawberry & Kiwi

(0)
(0)

نیکوتین35

سالت نستی توت‌فرنگی کیوی | Nasty Podmate Strawberry & Kiwi
رنگ و مدل کالا
نیکوتین35
تعداد
+
_
عدد
428,000 تومان
460,000 تومان
موجود
حجم ۳۰ میلی لیتر بسته بندی در جعبه کاغذی نسبت VG به PG برابر با ۵۰ به ۵۰ درصد تولید شده در نیکوتین های ۳۵ و ۵۰ میلی گرم ( بسته به موجودی فروشگاه ) پر شده در بطری چابی گوریلا پلاستیکی سر تیز برای پر کردن راحت تر تولید شده توسط کمپانی نستی Nasty ساخت مالزی Malaysia

مشخصات :

سالت کیوی توت فرنگی نستی با ترکیب طعم ترش و شیرین توت فرنگی و کیوی و خنکی ملایم از لاین LIQ نستی کد 105، تجربه‌ای تازه و میوه‌ای ارائه می‌دهد.

سالت Strawberry Kiwi Nasty، یک سالت نیکوتین میوه‌ای با ترکیبی از طعم‌های ترش و شیرین توت فرنگی و کیوی تازه است که با خنکی ملایم، تجربه‌ای شگفت‌انگیز و طراوت‌بخش را به شما ارائه می‌دهد. با هر کام از سالت کیوی توت فرنگی نستی، طعم جذاب توت فرنگی و کیوی در دهان شما پخش می‌شود و با هر بازدم، حسی از خنکی ملایم و تازه به شما منتقل می‌شود که این طعم را بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی می‌کند.

سالت Strawberry Kiwi Nasty از لاین LIQ نستی با کد 105 تولید شده و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کسانی است که به دنبال طعم‌های میوه‌ای و خنک هستند. این سالت با ترکیبات خاص خود، تجربه‌ای متفاوت و لذت‌بخش از ویپینگ را به علاقه‌مندان به طعم‌های تازه و میوه‌ای ارائه می‌دهد.

سالت نیکوتین‌ها، ایجویس‌های خاصی هستند که برای استفاده در دستگاه‌های پاد سیستم طراحی شده‌اند. این محصولات نیکوتین بالا و طعمی شدید دارند که برای علاقه‌مندان به ویپینگ حرفه‌ای بسیار مناسب است.

ویژگی های محصول :

حجم بطری

30 میلی لیتر

نیکوتین

35 میلی گرم, 50 میلی گرم

جزئیات طعم

توت‌فرنگی, کیوی

دسته بندی طعم

طعم‌های میوه‌ای ترکیبی

محتویات

PG:50% – VG:50%

برند

نستی – Nasty

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

aparatgooglefacebooktwiteryou
logo

دفتر مرکزی :فارس.فسا.خیابان امام.مجمع تجاری کوثر.زیرزمین.لاین اول.پلاک77