سالت نستی لیچی | Nasty Podmate Lychee ,

menuordersearch
unistoore.ir
قبلی
سالت نستی لیچی | Nasty Podmate Lychee
سالت نستی لیچی | Nasty Podmate Lychee
بعدی

سالت نستی لیچی | Nasty Podmate Lychee

(0)
(0)

سالت نستی لیچی

سالت نستی لیچی | Nasty Podmate Lychee
رنگ و مدل کالا
سالت نستی لیچی
تعداد
+
_
عدد
450,000 تومان
به زودی
دارای حجم ۳۰ میلی لیتر بسته بندی در بسته پلاستیکی زیپ کیپ بطری پلاستیکی Chubby Gorilla دارای درب قفل کودک تولید شده در نیکوتین های ۳۵ و ۵۰ میلی گرم تولید شده در کمپانی نستی Nasty ساخت کشور مالزی Malaysia

مشخصات :

سالت لیچی نستی، یک سالت میوه ای استوایی خوشمزه با طعم واقعی میوه ی لیچی ( لایچی ) است. این سالت نیز، در لاین محبوب PodMate کمپانی نستی تولید می‌شود.

سالت لیچی نستی، یک سالت میوه ای استوایی خوشمزه با طعم واقعی میوه ی لیچی ( لایچی ) است. این سالت نیز، در لاین محبوب PodMate کمپانی نستی تولید می‌شود و یکی از پر طرفدار ترین های این مجموعه به شمار می‌رود. دلیل اصلی آن، خالص بودن طعم این سالت است. این سالت طعمی بالانس و خالص از سرخالوی تازه دارد و با استفاده از آن، می‌توانید تجربه ای از طعم واقعی میوه ی لایچی داشته باشید.

نستی یک برند تولید کننده سالت نیکوتین و جویس در کشور مالزی است. محصولات این کمپانی، بیشتر در خاورمیانه و آسیا محبوب هستند و با این حال، کیفیت نسبتا خوبی دارند و از نظر اقتصادی، به صرفه و ارزان هستند. اگر به دنبال یک طعم خنک و میوه ای استوایی هستید، این سالت از برند نستی را امتحان کنید.

ویژگی های محصول :

حجم بطری

30 میلی لیتر

نیکوتین

35 میلی گرم, 50 میلی گرم

دسته بندی طعم

طعم‌های میوه‌ای تک طعم

جزئیات طعم

لیچی

محتویات

PG:50% – VG:50%

برند

نستی – Nasty

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

aparatgooglefacebooktwiteryou
logo

دفتر مرکزی :فارس.فسا.خیابان امام.مجمع تجاری کوثر.زیرزمین.لاین اول.پلاک77