پاد سولاس جی کمپانی اسماک SOLUS G Pod Kit 700mAh ,

menuordersearch
unistoore.ir
قبلی
پاد سولاس جی کمپانی اسماک  SOLUS G Pod Kit 700mAh
پاد سولاس جی کمپانی اسماک  SOLUS G Pod Kit 700mAh
بعدی

پاد سولاس جی کمپانی اسماک SOLUS G Pod Kit 700mAh

(0)
(0)

سولاس جی کمپانی اسماک

پاد سولاس جی کمپانی اسماک  SOLUS G Pod Kit 700mAh
رنگ و مدل کالا
سولاس جی کمپانی اسماک
تعداد
+
_
عدد
1,350,000 تومان
1,500,000 تومان
موجود
ظرفیت باتری: ۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت حداکثر توان: ۱۵ وات محدوده ولتاژ: ۳.۰ تا ۴.۰ ولت محدوده مقاومت: ۰.۸ تا ۳.۰ اهم

توضیحات :

پاد اسموک سولاس جی، یک پاد سیستم اقتصادی و با کیفیت، با طراحی مدرن و جلوه ای زیباست که برای مصرف سالت نیکوتین با طعم دهی بی نظیر و کام دهی نرم طراحی شده است. این پاد، برای تجربه ای اقتصادی اما با کیفیت از ویپینگ طراحی شده تا همه بتوانند از ویپینگ لذت ببرند. بدنه ی این دستگاه، از پلاستیکی مقاوم و پایدار تولید شده است. روی دستگاه پوششی زیبا و رنگی دارد و بسته به رنگی که تهیه می‌کنید، طرح و رنگ آن متمایز است. پشت دستگاه، پلاستیک تقریبا شفاف است و می‌توانید برد و مدار دستگاه را مشاهده کنید.

این دستگاه، دقیقا نسخه ی یکسان اسموک سولاس جی باکس، با سبک طراحی متفاوت است.

بدنه ی پلاستیکی این دستگاه، عامل اصلی سبک بودن آن و وزن پایین دستگاه است. با توجه به بدنه ی باریک و ظریف این دستگاه، شما می‌توانید از یک گردن بند ویپ برای حمل آن استفاده کنید. به همراه این پاد، یک گردن بند زیبا از کمپانی SMOK نیز عرضه می‌شود و می‌توانید پاد خود را همیشه در کنار خود داشته باشید.

پاد اسموک سولاس جی، از کارتریج های خانواده Solus پشتیبانی می‌کند. این کارتریج ها در دو نسل مختلف تولید شده اند و پیشنهاد ما استفاده از به روز ترین نسخه ی کارتریج، یعنی کارتریج اسموک سولاس ۲ است. این نسخه از کارتریج، بهبود های چشم گیری در زمینه طعم دهی و کاهش لیک و نشتی داشته است. کارتریج های فابریک این دستگاه، همان کارتریج های Solus 2 هستند و با ظرفیت ۳ میلی لیتر و یک کویل مش ۰.۹ اهم، طعم دهی و کام دهی غلیظی را برایتان فراهم می‌کنند.

با تغییر جهت این کارتریج، می‌توانید خروجی دستگاه را در دو حالت RDL یا MTL قرار دهید. با این تنظیم، میزان جریان هوای ورودی هنگام کام گرفتن بازتر یا بسته تر می‌شود. در قسمت پایین دستگاه، یک دکمه نیز برای روشن و خاموش کردن دستگاه وجود دارد. پیشنهاد ما به خاموش نگه داشتن دستگاه در مواقعیست که از دستگاه استفاده نمی‌کنید.

ویژگی ها :

برند
پشتیبانی از کویل
Solus Pods
توان خروجی
18W
پشتیبانی کویل RBA
خیر
پشتیبانی از جویس
خیر
پشتیبانی از سالت نیکوتین
بله
باتری
داخلی
پورت شارژ
دارد
نوع پورت شارژ
type-c
جنس بدنه
پلاستیک
رنگ / طرح
 
صفحه نمایش
ندارد
نوع فایر
با سنسور (کامدهی باتنفس)
تشخیص هوشمند توان
دارد

تذکرات و ویژگی ها :

کدام مدل پادسیستم را انتخاب کنیم؟
اگر شما هم نام ” پاد سیستم ” را شنیده اید و برای خرید نهایی محصول سر در گم شده اید، حتما این بخش را مطالعه کنید:

مشابه مدلی که در این صفحه مشاهده می‌کنید، پادسیستم یا همان پادها دستگاه‌هایی هستند که نسبت به ویپ حجم بخار خیلی کمتر و میزان نیکوتین بیشتری دارند و در لحظه آن را به بدن شما منتقل می‌کنند.

پادسیستم‌ها مناسب چه افرادی هستند؟
پادسیستم بیشتر مناسب افرادیست که روزانه یک الی دو بسته سیگار با نیکوتین بالا مصرف می‌کنند، پس در صورتیکه نیاز به نیکوتین بالا دارید و علاقمندید در لحظه و با گرفتن چند کام نیکوتین مورد نیاز را جذب کنید؛ دستگاه پاد مناسب شماست.

معیارهای مهم خرید پاد!
معیارهای خرید پادسیستم ممکن است برای هر فرد متفاوت باشد، از اصلی ترین موارد میتوان به قیمت، قدرت، ظاهر، باتری و برند معتبر دستگاه اشاره داشت. پس برای مقایسه بین چند دستگاه پادسیستم و انتخاب یک گزینه سعی کنید از بین مواردی که ذکر کردیم مهم ترین معیارها را بررسی کرده و بهترین دستگاه را انتخاب کنید.
در نهایت اگر هنوز سوالای در رابطه با خرید پاد دارید و نمیدانید چه دستگاهی مناسب شماست، میتوانید با شماره های پشتیبانی سایت تماس بگیرید و اطلاعات دقیق تری در مورد هر دستگاه کسب کنید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

aparatgooglefacebooktwiteryou
logo

دفتر مرکزی :فارس.فسا.خیابان امام.مجمع تجاری کوثر.زیرزمین.لاین اول.پلاک77