سالت تنباکو خشک یخ ویگاد | VGOD Dry Tobacco Ice ,

menuordersearch
unistoore.ir
قبلی
سالت تنباکو خشک یخ ویگاد  | VGOD Dry Tobacco Ice
بعدی

سالت تنباکو خشک یخ ویگاد | VGOD Dry Tobacco Ice

(0)
(0)

25

سالت تنباکو خشک یخ ویگاد  | VGOD Dry Tobacco Ice
رنگ و مدل کالا
50
25
تعداد
+
_
عدد
428,000 تومان
460,000 تومان
موجود
حجم ظرف : ۳۰ میلی لیتر جنس ظرف : پلاستیک سر سوزنی شرکت سازنده : ویگاد کشور سازنده : آمریکا میزان نیکوتین : ۲.۵٪ (۲۵ میلی گرم)، ۵.۰٪ (۵۰ میلی گرم)

مشخصات :

سالت تنباکو خشک یخ ویگاد، یک انتخاب محبوب برای طرفداران طعم های تنباکویی است که به دنبال یک طعم کلاسیک و خنک از تنباکو هستند.

سالت تنباکو خشک یخ ویگاد VGOD Dry Tobacco Ice، نسخه ی خنک از سالت تنباکو خشک ویگاد است که یکی از طعم های بسیار محبوب در بین افرادیست که به دنبال یک سالت نیکوتین با طعم تنباکوی ساده و خنک هستند. با هر پاف از این سالت نیکوتین در دستگاه خود، میتوانید طعمی از برگ های تنباکوی مرغوب ویرجینایی که زیر نور آفتاب پرورش داده شده و رشد کرده اند را تجربه کنید. همچنین احساس خنکی که به دلیل وجود یخ در ترکیب این سالت است، میتواند گزینه ی مناسبی در روز های گرم تابستانی هم باشد. اگر طعم ساده و کلاسیک سیگار را می‌پسندید و دوست دارید در کنار آن مزه ای خنک و یخی را هم تجربه کنید، سالت Dry Tobacco ICE برای شماست!

سالت نیکوتین تنباکو خشک یخ ویگاد VGOD SaltNic Dry Tobacco Ice تنها جهت استفاده در دستگاه های Pod System با مقاومت بالا و خروجی ضعیف ساخته شده اند و استفاده از آنها در دستگاه های Sub-Ohm با خروجی قدرتمند به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

نیکوتین سالت چیست ؟

نیکوتین سالت ها ایجوس های معمولی اما دارای نیکوتین بسیار بالا هستند که برای استفاده در دستگاه های مقاومت بالا با خروجی ضعیف تولید شده اند. اصلی ترین مزیت این سالت نیکوتین ها، وجود نیکوتین بسیار بالاست که با چند پاف ( کام ) ساده، کاربر را به سرعت از نیکوتین بی نیاز می‌کند.

ویژگی های محصول :

حجم بطری

30 میلی لیتر

برند

ویگاد – Vgod

دسته بندی طعم

طعم‌های تنباکویی و سیگار, طعم‌های خنک

جزئیات طعم

تنباکو, یخ

محتویات

PG:50% – VG:50%

نیکوتین

25 میلی گرم, 50 میلی گرم

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

aparatgooglefacebooktwiteryou
logo

دفتر مرکزی :فارس.فسا.خیابان امام.مجمع تجاری کوثر.زیرزمین.لاین اول.پلاک77